Hoved.jpeg
68BEEF7F-6220-4E7A-B83F-D6509AB96C2C.jpg

Foto: Sigrid Øberg, Sebastian Strand og KB Nøsterud

FjordHUB

Velkommen til FjordHUB – et pulserende hjerte for marin forståelse ved Fjordskolen. I vårt unike coworking-space samles lidenskapelige individer og  organisasjoner som deler en felles visjon om bærekraftige hav.

FjordHUB  er et samlingspunkt for kunnskapsdeling, samarbeid og vekst innen marin forståelse- og bevaring. Vårt mål er å skape et eksplorativt miljø hvor medlemmer kan utveksle ideer, utforske nye muligheter og sammen jobbe frem løsninger innen marin forskning, utdanning og bevaring.

Fjord&folk

FjordHUB i dag:

image.png
Fleksibel kontorplass
  • Tilgang 24/7: Medlemmer har ubegrenset tilgang til FjordHUBs dynamiske og fleksible kontorplasser, samt tilgang til fellesrom inkludert bad, møterom, og kjøkkenfasiliteter, tilpasset dagens arbeidslivsbehov.

• Arbeid og velvære: Start dagen energisk med et morgenbad i fjorden, rett ved arbeidsplassen din etter styrkeøkt i ute i parken eller yoga?

Diverse fasiliteter
  • Ulike aktivitetsmuligheter: Periodisk tilgang til Fjordskolens varierte fasiliteter som Messa bibliotek, prosjektorutstyr, lavvo, og uteområdet, som åpner for et bredt spekter av virksomhets- og prosjektutvikling.

• Kjøkken og kjøkkenhage: Bruk av kjøkken og tilhørende kjøkkenhage gir muligheter for sosiale sammenkomster og arrangementer, som en havtemakveld eller felles matlaging.

Samarbeid og utvikling
  • Sosial og faglig samhandling: FjordHUB fremmer samarbeid og kunnskapsdeling blant medlemmer, styrker nettverk og tilrettelegger for felles prosjektutvikling. ... og dét øker mulighetene for finansiering.

• Arrangementer og workshops: Mulighet til å arrangere eller delta på workshops og temakvelder i FjordHUBs lokaler, som styrker både den faglige og sosiale profilen til medlemmene.

Ved å bli en del av FjordHUB, blir du del av et engasjert og dynamisk fellesskap dedikert til marin forståelse og bærekraft, med tilgang til unike ressurser og muligheter for personlig og profesjonell vekst.

image.png